Soul On Earth

מסע הנשמה עלי אדמה

זה הגוף שהנשמה שלי בחרה

השארת תגובה

mybody2

זה הגוף שהנשמה שלי בחרה.
אלה פרטי הפרטים של הגוף שלי; נקודות החן הייחודיות רק לי, הנמשים שלי, ה"קופץ" שלי בפוני (קבוצת השיער השובבה שקופצת כשגוזרים יותר מדי, ויש כאלה שקוראים לזה שושנה), הכתמים והצלליות והקמטים שלי, הפנים שלי שנראות הכי טוב כשהגוף שלי משמין ונראות הכי פחות טוב כשהגוף שלי נראה הכי טוב, אלה העיניים הסקרניות והחודרות שלי, שלפעמים פותחות שערי נשמות ולפעמים גורמות לאנשים להרגיש אי נוחות, אלה האזניים והשיניים הבולטות והגדולות שלי, שמוכיחות שאני שייכת למשפחה שלי ושהבן שלי שייך לאותה המשפחה.

אותן השיניים (שלי), שכאשר הייתי ילדה קראו לי בגללן בשמות גנאי ולמדתי למצוא חברים אמיתיים בכל זאת, ובגיל ההתבגרות לא היה לי חבר בגללן, ואז הן תרמו לפרנסתם של אורתודונטית אחת ואורתודנט אחד (שאולי היה לי או להורים שלי איזה חוב אליהם בחיים קודמים), ואחרי שהתיישרו קצת (השיניים) – גברים נמשכו אלי יותר (ואפילו יותר מדי), או פחות או בכלל לא… ולחלקם התקרבתי יותר או פחות או בכלל לא (וגם את הגוף שלהם אהבתי יותר או פחות או בכלל לא, ולעתים זכיתי לראות את הנשמה שלהם משתקפת מבעד לעיניהם כשהלב שלנו היה פתוח).
ואז למדתי שלאהוב כל חלק וכל פרט בגוף שלי זה התפקיד שלי ולא של אף אחד מחוצה לי – ואחרים לעתים יהיו מראה עבורי עד כמה אני מוקירה ומכבדת את הגוף הזה, שבחרה הנשמה שלי ואני אהיה להם מראה לאותו הדבר בדיוק.

זה הגוף שאני בחרתי. זה הגוף שהנשמה שלי בחרה. וכל פרט בו הוא בעל משמעות. ולעתים המשמעות מתגלה רק פעם אחת, או רק בפני אדם מסויים. בדרך כלל, איננו מודעים למה שפרט זה או אחר בגוף שלנו יוצר באדם המתבונן בנו; איזה זיכרון, אולי עתיק, התעורר בו וגרם לו לעצור ולראות אותנו בתוך ההמון וההמולה של אנשים וגירויים ומידע. איננו יודעים איזה פרט בגוף שלנו גרם לו לחוש משהו, וליצור תקשורת איתנו (או עם עצמו דרכנו), דרך תחושת משיכה, או  דחייה, דרך עזרה או ״פגיעה״, דרך אהבה, חמלה או פחד. ולכן אין מכוער או יפה, רזה או שמן, גבוה או נמוך, כהה או בהיר, ישר או עקום. שכן, איננו יודעים מה כל פרט ייחודי של הגוף שלנו בא לשרת ומתי. וכל דבר בעולם הזה נוצר ומכוון לשרת צמיחה והתפתחות.

אמצו באהבה את הגוף שלכם (ובאותה הזדמנות גם את הגוף של הילדים שלכם ושל כל אדם) על כל פרט ופרט שבו, קבלו באהבה כל תגובה של אחרים לגוף הייחודי הזה, גם אם נדמה לכם שהיא פוגעת, דעו שיש לה תפקיד, שבסופו של דבר מביא לריפוי הדדי.

שלכם באהבה,

טלי

 

תמיכה וליווי במסע הנשמה

mybody3

צילום: טל רוגובסקי

הנשמה מבקשת שזכויות הקניין הרוחני שלי, טלי נוי-מאיר, המופיעים בין דפי אתר זה – יכובדו (טקסטים, תמונות, וידאו וכו). אם ברצונכם לצטט – אנא הקפידו על הפנייה בקישור פעיל אל הדף ממנו ציטטתם. לפרסום במדיה שאינה אינטרנטית – יש לבקש אישור בכתב מהיוצרת. תודה מהלב.

כתיבת תגובה